Příspěvky

Zobrazují se příspěvky z leden, 2017

Krabičková dieta -jidelnicek

Obrázek
Snídaně :slunečnicový chléb,Rama,marmelada

Svačina :tvarohová krenova pomazánka ,knakbrot 

Oběd : bifteky z mletého masa ,brambor a zeleninový salat
Svačina : pomeranč 


Večeře :vietnamské nudle s kuřecím masem


Tekutiny :voda z kohoutku ,1x kafe s mlékem slazený třtinovým cukrem
Pohyb:domácí aktivity 
DOBROU CHUT !

Filatka z tresky s bramborami

Obrázek
2 PORCE :
240g tresky ,20g oleje ,1 strouzek cesneku,1 lzice nasekane zelene petrzelky nebo jine bylinky ,3 lzice 10 % smetany ,citron,mlety pepr,sul

Olej promichame s nasekanym cesnekem ,petrzelkou (bylinkami) a peprem a v teto marinade nechame filatka z tresky alespon pul hodiny odlezet.Pak je opeceme po obou stranach na teflonove panvi ,vyjmeme,do vypeku pridame zbytek marinady a smetanu a za staleho michani provarime.Omacku dochutime soli a peprem.Na taliri pak pokapeme citronem.

vhodna priloha :zeleninovy salat ,varene brambory 



DOBROU CHUT 😉

Krabičková dieta -jidelnicek

Obrázek
Snídaně :slunečnicový chléb,pomazánkové máslo,kuřecí šunka,okurek

Svačina :bílý jogurt,chia,směs do jogurtu,javorový sirup

Oběd:brambory se zahorackym závitkem,zeleninový salat

Večeře :zeleninový salát s krabími tyčinkami 

Dobrou chuť 😉🍽

Vajickova pomazanka s pazitkou

Obrázek
2 porce :
1 kelimek cottage syra , 2 natvrdo uvarena vejce ,pazitka ,sul 

Nastrouhana vejce promichame s cottagem .Ochutime pazitkou ,osolime a podavame s celozrnnym pecivem.

DOBROU CHUT 

Spenatove rizoto se zampiony

Obrázek
2:porce 

1 sacek uvarene ryze ,200g sterilovanych zampionu ,200 g mrazeneho listoveho spenatu ,1 cibule ,5 g oleje ,2 strouzky cesneku ,pul kostky masoxu,100g uzeneho tofu,mlety pepr,sul 

na posypani balkansky syr

Nadrobno nakrajenou cibuli zpenime na oleji ,pridame scezene zampiony a podusime.Pridame spenat a nechame jej rozpustit .Ochutime peprem ,prolisovanym cesnekem a masoxem.Pridame na kosticky nakrajene tofu.Smes promichame s uvarenou ryzi a nakonec posypeme balkanem.


DOBROU CHUT

Krabičková dieta - jídelníček

Obrázek
Dobrý den ,mám pro vás další tip na jídelníček :

Snídaně :vajíčková pomazánka z cottage ,celozrnna bulka ,cherry rajcata

Svačina: ovocné kefírové mléko (200ml)

Oběd:filety z tresky s bramborem,cherry rajcaty

Večeře :nezahusteny bramborový guláš 
Svačina na noční : mix salátu s kukuřicí 
 Dobrou chuť 😉

Marinovane kureci maso

Obrázek
2.porce : 160g kurecich prsicek,20g olivoveho oleje ,1 masita cervena paprika ,2 cibule ,hrasek ,mrkev,grilovaci koreni 

Kureci maso nakrajime na platky a pak na kosticky ,v misce zalijeme olejem,pridame koreni a nechame alespon dve hodiny marinovat.Cibuli zpenime na oleji ,pridame maso a osmahneme.Pak pridame papriku,hrasek a mrkev .Trosku podlijeme a dusime do zmeknuti zeleniny.
vhodna priloha: varene brambory , bramborova kase
dobrou chut 

Krabičková dieta -jidelnicek

Obrázek
Dobrý den ,vkládám inspirativní jídelníček , podle kterého se stravuji.Jen si v některých jídlech měním ingredience .
Snidane : grahamovy rohlík ,cottage ,hroznové vino Oběd : marinované kuřecí maso na zelenině ,bramborová kaše + bylinky
Svačina : knakbrot ,drůbeží paštika,paprika
Večeře : spenatova rýže se žampiony,uzeným tofu a nadrobenym balkánským sýrem 

Dobrou chuť 😉

Tipy na jídlo

Obrázek

18.1. - jídelníček

Obrázek
Dobrý večer .

Dnes jsem měla po noční a můj jídelníček byl takový :  
     Snídaně:mussli naložené přes noc v mléce ,Chia semínka, mandarinka


Svačina:žitný chléb s máslem a romadurem,rajce
Oběd :bulgur s lososem,sušenými rajčaty a olivami 


Odpolední svačinu jsem vynechala .Neměla jsem hlad .
Večeře :kuřecí čtvrtky ,mix zeleninového salátu 

Dobrou noc 😉

16.1. a 17.1. +tipy na jídlo

Obrázek
Pěkný sluneční den

V pondělí ráno u mne proběhlo vážení po 14 dnech a na váze se ukázalo čísilko 97,4 ,což znamena ,že jsem shodila 1,4 kg 😉.Do cíle zbývá už pouze 18,6 kg 😉

Můj jídelníček během 2 dní:



Svačina :jogurt Revital s konopným semínkem a merunkami

Snídaně : sedmizrnny s máslem a syrečky ,rajče 



Děkuji,že hubnete se mnou 😉😘

Tipy na jídlo

Obrázek

Úvod

Vítam vás na svém blogu .

Od nového roku jsem se rozhodla ,že začnu hubnout a dnes mě napadlo ,že si opět začnu o svém hubnutí a mém stravování vést zápisky formou blogu .

Nebudu vkládat příspěvky každý den ,protože jsem zaměstnaná žena ,ale ve volném dni vzdy něco vlozim formou fotek nebo nějakého receptiku atd .

Něco o mě : jmenuji se Monika a nyní vážím od 2.1.2017 98,8 kg .Rozhodla jsem se ,že do 31.12.2017 shodim 20kg ,což bude dřina ,ale já si věřím ,že to dokážu 😉 .

Jinak vám,co právě teď čtete těchto pár řádků a přemýšlíte,že začnete také hubnout nebo už hubnete ,přeji mnoho úspěchů a úbytku na váze .

Krásný večer Monika